a new beginner

Assalamualaikum dan salam sejahtera
Ralat rasenyer tiba-tiba tulis blog. Sebelum ni tahu baca blog orang jer..dan mmg tak bercita-cita nk buat blog sendrik..but once I knew few of my friends are actively involved in blogging, my desire become membuak-buak. Well, I need little space to express what I feel, to share my dreams ect.. since I live in Kubang Pasu and my husband is in KL..honestly speaking, living in Kubang Pasu is so depressing..
Back to the today's topic, a new beginner..yes I am new to blogging world.. I have no ideas how to add friends, how to make my blog attractive to the readers..and so on.. however, its a matter of time rite?
Dua hari lagi tinggal untuk aku buat preparation untuk ke sekolah..MALASNYERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR....sbb aku kene ajar English..tk patut..tk patut dan tk patut..
okla..rasenyer kalo aku tulis panjang-panjang pon takde org nk baca kan...so I better get going now..bye2.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment